Doprava a spôsob platby

 

Spôsob dopravy

 

Doprava kuriérom GLS Telefonický kontakt na dispečing GLS z celej republiky je č.: 045/5242515 Tovar zasielame kuriérom spoločnosti GLS s poistením v plnej výške. Kuriér Vám tovar doručí osobne na určenú adresu  je povinný dodať tovar za prvý prah bytových/domových dverí. Doba prepravy je do 24 hodín v rámci Slovenska. O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Kuriér vozí tovar spravidla v čase medzi 8 - 17 hod, čiže počas pracovnej doby. V prípade, že chcete spresniť čas doručenia (napr. po určitej hodine), uveďte to prosím už pri objednávke v riadku "Pridať komentár k objednávke". Spresniť čas doručenia je možné iba pri okresných mestách. Vtedy označíme balík poznámkou "Doručiť po ... hod". Kuriér Vás v prípade potreby bude telefonicky kontaktovať. Bližšie informácie Vám poskytneme e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že si prajete, aby Vás kuriér pred doručením zásielky telefonicky kontaktoval, (napríklad vtedy, ak sa potrebujete dostaviť k prebratiu tovaru za určitý čas) uveďte to prosím už pri objednávke v riadku "Pridať komentár k objednávke". Vtedy označíme balík poznámkou "Vopred telefonovať". Kuriér Vás v tomto prípade bude telefonicky kontaktovať. V prípade, že Vás kuriér nezastihne, zanechá Vám písomný oznam. Na nasledujúci pracovný deň bude doručenie opakovať, pričom Vás bude spravidla telefonicky kontaktovať.

 

Slovenská pošta. Tovar zasielame Slovenskou poštou. O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

 

Osobný odber

Objednaný tovar je možné prevziať aj osobne v sídle našej prevádzky. Možnosť pre osobný odber treba uviesť v objednávke, aby sme Vám tovar vopred pripravili. Pri osobnom odbere neplatíte cenu prepravy.

 

Tovar doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty na území SR bude doručený do 4 dní, tovar odoslaný prostredníctvom kuriéra GLS bude doručený do 24 hodín od prevzatia objednávky v pracovných dňoch.

 

Prevzatie tovaru od prepravcu

Zákazník je povinný prekontrolovať zásielku a prevziať ju iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte predávajúceho. Následne pri riešení reklamácie je kupujúci povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 3.dní, pokiaľ je na sklade. 

Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený, ohláste to ihneď (najneskôr do troch pracovných dní ) na dispečing GLS! Pokiaľ tak neurobíte, môžete si uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke len ak preukážete, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.

Nasledujúci pracovný deň po nahlásení príde kuriér GLS spísať škodový protokol a tovar odvezie na reklamačné oddelenie, ktoré nás bude informovať.

Pokiaľ je po rozbalení tovar poškodený inak (ide o výrobnú vadu), kontaktujte prosím priamo nás cez e-mail alebo telefonicky .

 

Spôsob platby

Daňový doklad faktúra/blok s registračnej pokladne a záručný list sú dodávané spolu s tovarom. V prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete osobne spolu s tovarom.

 

Kupujúci si môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady kúpnej ceny:

 

  • dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru od kuriéra GLS na vašej adrese je cena dopravy a balého 6 EUR

.     dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru na prevádzke Slovenskej pošty je cena dopravy a balého 5 EUR

  • prevodom na bankový účet pri prevzatí tovaru na prevádzke Slovenskej pošty je cena dopravy a balého 4 EUR

<>·v hotovosti, resp. platobnou kartou pri osobnom prevzatí tovaru platí sa len cena tovaru

Beží na Plynas s.r.o.
PLYNAS s.r.o. © 2018.  Designed by Sainath Chillapuram